سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پایگاه مقاومت بسیج شهید چراغچی کاخک

تیم شهید چراغچی B دیشب در سالن چند منظوره ی کاخک به دیدار تیم شهید بروجردی B رفت. این بازی در روز پنج شنبه در ساعت 21:20 دقیقه شروع شد که با 20 دقیقه تاخیر روبه رو شد!.

نیمه ی اول :

هر دو تیم مدعی حملات زیادی به دروازه های یکدیگر کردند ولی در این حملات تیم شهید بروجردی موفق تر بود و در هشت دقیقه بعد از بازی تیم شهید بروجردی با حرکت زیبای تیمی توسط اقای هادی برادران (شماره 5) به گل اول رسید.شش دقیقه بعد از بازی در دقیقه چهارده تیم شهید بروجردی با هنرنمایی اقای مجتبی روح بخش به گل دوم خود رسید.این دو گل باعث شد که روحیه بازیکنان شهید چراغچی تضعیف و حملات شهید بروجردی بیشتر شود.اما با وجود موقعیت های فراوان هر دو تیم به گل نرسیدند و بازی 0=2 به نفع تیم شهید بروجردی به پایان رسید.در نیمه ی اول تیم شهید چراغچی 1 خطا و تیم شهید بروجردی با 2 خطا همراه بود.

نیمه ی دوم :
بعد از 1 دقیقه استراحت بازیکنان هر دو تیم در جای خود مستقر شدند و بازی با سوت داور شروع شد.در یک دقیقه پس از بازی با هنرنمایی دوباره اقای مجتبی روح بخش تیم شهید بروجردی به گل 3 خود رسید.و 2دقیقه پس از بازی تیم شهید بروجردی با حرکت انفرادی اقای برادران به گل 4 خود رسید.این دو گل باعث شد تا اقای هادی برادران در دقیقه 8 برای تیم خود گل 5 را نیز به ثمر رساند. تا دقیقه 10 تیم شهید بروجردی 5 = تیم شهید چراغچی 0 = (0=5) و همچنین خطای دو تیم (1=3 ) بود.

این شیوه ی بازی باعث شد تا اقای ابوالفضل احدی (شماره 10) در دقیقه 10 گل 6 تیم شهید بروجردی را درون دروازه جای دهد.در دقیقه 12 تیم شهید بروجردی 2 خطای دیر نیز انجام داد که باعث شد به 5 خطا تبدیل شود و با 1 خطای دیگر به یک پنالتی به تیم مقابل دهد.تیم شهید چراغچی نیز 3 خطا داشت.

این 6 گل باعث شد تا بازیکنان تیم شهید چراغچی خودی نشان دهندو در دقیقه 15 اقای حجت خادمی (شماره 3) برای تیم خود 1 گل کسب کند.بازیکنان تیم شهید بروجردی نیز با حرکت گروهی و با هنرنمایی اقای برادران در دقیقه 17 به گل 7 خود رسیدند.و در دقیقه 20 بازی اقای اسماعیل شرفی کارت زرد اول بازی به دلیل خارج شدن از طرف نامناسب میدان بازی به دلیل تعویض بازیکن را از ان خود کرد.و بعد از تعویض بلافاصله بازیکنان تیم چراغچی توانستند با گرفتن 1 خطای دیگر 1 پنالتی برای خود به ارمغان اورند.که این پنالتی به گل رسانده شد. و بازی این 2 تیم با نتیجه ی 2=7 به نفع تیم شهید بروجردی B به پایان رسید.

اقای هادی برادران با 4 گل بازیکن گلزن این مسابقه بود.

 

 

 


ارسال شده در توسط alisharifi