سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پایگاه مقاومت بسیج شهید چراغچی کاخک

کربلایعنی که یادرهبری/ازحسین عصرخودفرمانبری/بیعت مادوستان عین ولاست/زاده ی زهرا علی روح خداست/عده ای ازهمرهان جاهل شدند/درحمایت ازعلی کاهل شدندمکرداخل کفرخارج را ببین/رونق کار خوارج راببین همچومهدی(عج)ما ولی داریم وبس/شیعیان سید علی داریم و بس-حوزه مقاومت امام سجاد(ع)کاخک -پایگاه شهید چراغچی


ارسال شده در توسط شهیدچراغچی کاخک

شادی روحشان صلوات

 

شهید روشنشهید روشنشهید روشن


ارسال شده در توسط شهیدچراغچی کاخک
 

 صبح امروز در تهران

عکس ماهواره‌ای از لحظه انفجار تروریستی صبح امروز در تهران را اینجا ببینید.

1390 چهارشنبه 21 دی ساعت 12:45






عکس ماهواره‌ای از لحظه انفجار تروریستی صبح امروز در تهران

منبع: باشگاه خبرنگاران


ارسال شده در توسط شهیدچراغچی کاخک
 
 
تشییع پیکر "شهید احمدی‌‌روشن" بعد از اقامه نماز جمعه

 شهید احمدی‌‌روشن بعد از اقامه نماز جمعه این هفته تشییع می‌شود.


ارسال شده در توسط شهیدچراغچی کاخک
 
 
حرکت‌های تروریستی استکبار را به سقوط نزدیک‌تر می‌کند
سردار نقدی :حرکت‌های تروریستی استکبار را به سقوط نزدیک‌تر می‌کند

 رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: حرکت‌های تروریستی اوج درماندگی استکبار است و آنها را به سقوط نزدیک‌تر می‌کند.

 
 
تازه‌ترین اطلاعات درباره ترور شهید "مصطفی احمدی روشن"
این گزارش تکمیل می‌شود
تازه‌ترین اطلاعات درباره ترور شهید "مصطفی احمدی روشن"

 صبح امروز در حالی یک چهره علمی کشورمان و یکی از همراهانش در یک اقدام تروریستی به شهادت رسیدند که اندیشکده‌های آمریکایی دیروز از ضرورت حمله به ایران سخن گفته بودند و مقامات اسرائیلی و انگلیسی نیز پیرامون چگونگی مقابله با برنامه هسته‌ای ایران با یکدیگر در تلاویو ملاقات کردند.


ارسال شده در توسط شهیدچراغچی کاخک
شبکه داخلی فتنه 88 همکار سرویس های بیگانه در ترور دانشمندان ایرانی است
شبکه داخلی فتنه 88 همکار سرویس های بیگانه در ترور دانشمندان ایرانی است

 سردبیر روزنامه «وطن امروز» و از دوستان شهید «مصطفی احمدی روشن» گفت: شهید مصطفی احمدی یک حزب اللهی به معنای واقعی کلمه بود و شهادت او برای بچه های دانشگاه شریف و کسانی که او را از نزدیک می شناختند هرچند که یک ضایعه است اما تعجب برانگیز نبود؛ شهید مصطفی، دانش آموخته ممتاز دانشگاه علم و ایمان و برازنده شهادت بود.


ارسال شده در توسط شهیدچراغچی کاخک
برگزاری مراسم وداع با "شهید احمدی‌روشن" در دانشگاه شریف
برگزاری مراسم وداع با "شهید احمدی‌روشن" در دانشگاه شریف

 مراسم وداع با "شهید احمدی‌روشن" در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.


ارسال شده در توسط شهیدچراغچی کاخک
 

جزئیات این حادثه تروریستی به شرح زیر است:

*شهید احمدی روشن از دانشمندان هسته ای متولد سال 1358 و استاد دانشگاه صنعتی شریف بوده که در سال 1382 از این دانشگاه فارغ التحصیل شده است.

*ساعت 8:30 صبح امروز یک ‌موتورسیکلت با چسباندن یک بمب مغناطیسی به یک دستگاه پژو 405 در حوالی پل سیدخندان ابتدای خیابان گل نبی این خودرو را منفجر کرد.

‌این خودرو سه سرنشین داشته که یک نفر از آنها به اسم مصطفی احمدی روشن کشته شده و دو نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

حسن عباسی، مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از انتقال مجروحان این حادثه به بیمارستان ایرانمهر و بیمارستان رسالت خبرداد.

 

برخی می گویند که راننده خودروی منفجر شده از محافظان شهید احمدی روشن بوده است.

این شهید یکی از مدیران نیروگاه نطنز اصفهان در بخش تامین کالا و خرید تجهیزات هسته ای در بخش غنی سازی بود.

صفر علی براتلو دبیر شورای تامین استان تهران در این زمینه گفت: این بمب از نوع مغناطیسی و همان‌هایی است که قبلا نیز برای ترور دانشمندان از آنها استفاده می‌شده و در واقع کار صهیونیست‌هاست.

 

جزئیاتی از سوابق علمی شهید احمدی‌
سیدعباس موسوی از همکاران مصطفی احمدی‌روشن‌‌ گفت: مصطفی احمدی‌روشن‌ ورودی سال 77 مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی شریف بوده ‌که در سال 81_82 از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شده است.

وی افزود: وی متأهل بوده و همسر وی نیز دانشجوی شیمی کارشناسی ارشد دانشگاه شریف است.

موسوی درباره پروژه مشترک خود با شهید احمدی روشن یادآور شد: شهید احمدی روشن در یک پروژه مشترک در خصوص ساخت غشا‌های پلیمری برای جداسازی گاز فعالیت می‌کرده است و در آن زمان بنده دانشجوی کارشناسی ارشد بودم که آقای احمدی‌روشن نیز به عنوان دانشجوی کارشناسی رشته نفت با بنده و آقای روستاآزاد همکاری می‌کرد.

کوثری: ترور احمدی روشن هدفمند بوده است
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: ترور یکی دیگر از اساتید دانشگاه آنهم در سالگرد ترور شهید علیمحمدی هدفمند بوده و براساس گزارشات رسیده ترور این استاد کاملا مشابه ترور دکتر شهریاری است.

واکنش همسر شهید علی محمدی به شهادت احمدی روشن
همسر شهید مسعود علی محمدی ضمن اعلام انزجار و محکوم کردن شهادت یکی دیگر از دانشمندان هسته ای ایران اظهار داشت: ترور این استاد گرانقدر عمل بسیار منفورانه‌ای است و آنرا محکوم می کنم و اگر دنیا خواهان عدالت و آزادی است، باید در جهت مقابله با ترور ها جلوی اقدامات قییح اسرائیل را بگیرد.

جلسه ویژه کمیسیون امنیت ‌برای بررسی عملیات تروریستی

به دنبال این حادثه تروریستی کمیسیون امنیت ملی و سیاست مجلس عصر امروز با هدف پیگری ابعاد مختلف این حادثه تروریستی تشکیل جلسه می‌دهد.

بر اساس این گزارش، احتمالا برخی مسئولان و مقامات امنیتی و اطلاعاتی در این جلسه حضور خواهند داشت.

 

بازتاب جهانی ترور دانشمند هسته ای ایران

امروز صبح تیتر یک خبرگزاری صهیونیستی هاآرتص به انفجار بمب در روبروی داشگاه علامه اختصاص داشت. این خبرگزاری اعلام کرد که انگشت اتهام مردم ایران بر روی مقامات صهیونیستی و ایالات متحده است و این دو کشور را در حوادث تروریستی چند سال گذشته و ترور دانشمندان هسته ای جمهوری اسلامی ایران می دانند.

خبرگزاری بی بی سی نیز خبر ترور دانشمند هسته ای کشورمان را در صدر اخبار خود قرار داد و با انتقال این خبرکه مقامات ایرانی رژیم صهیونیستی و ایالات متحده را مسئول شهادت دانشمند هسته ای خود می دانند، همان خط خبری خبرگزاری هاآرتص را دنبال نمود.

سایر خبرگزاری های بین المللی نیز چون راشا تودی، سی بی اس، دوچه وله، شین هوا و همچنین یورو نیوز نیز در اخبار ماهواره ای خود خبر ترور دانشمند هسته ای کشورمان را بازتاب دادند.

 

نمایندگان مجلس ترور یک استاد دانشگاه را محکوم کردند
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه جلسه علنی امروز با سر دادن شعارهای مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل ترور یک استاد دانشگاه را محکوم کردند.

سیدشهاب الدین صدر که ریاست بخشی از جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی را بر عهده داشت با اشاره به ترور یک استاد دانشگاه کشورمان گفت: جنایتکاران خودفروخته استاد مصطفی احمدی روشن یکی دیگر از استادان کشورمان را به شهادت رساندند.
نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی گفت: تجربه سی و چند ساله ترورهای کور مسئولان و دانشمندان ما نشان داده است که آنها نمی توانند کاری از پیش ببرند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در پایان سخنان صدر با شعارهای مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل جنایت صبح امروز را محکوم کردند.

دانشگاه شریف:شهید احمدی روشن معاون بازرگانی سایت نطنز بوده است 
دانشگاه صنعتی شریف درپی شهادت دانش آموخته‌ی دانشگاه صنعتی شریف بیانیه‌ای منتشر کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بدینوسیله شهادت مظلومانه دانش آموخته‌ی دانشگاه صنعتی شریف مهندس مصطفی احمدی روشن بدست عوامل استکبار جهانی را به ملت مسلمان ایران تسلیت عرض می‌نمائیم.

مهندس احمدی روشن فارغ التحصیل 1381 رشته‌ی مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی شریف و معاون بازرگانی سایت نطنز بوده است.

به گفته‌ی اساتید دانشگاه شریف ایشان از دانشجویان برجسته در حوزه‌های علمی و فرهنگی بوده‌اند.

وی در سال 1380 و در دوران تحصیل خود در این دانشگاه در پروژه ساخت غشاهای پلیمری برای جدا سازی گازها که برای اولین بار در کشور انجام می‌شد همکاری داشته است. از ایشان چندین مقاله‌ی ISI به زبان‌های انگلیسی و فارسی منتشر شده است.
 
راهپیمایی دانشجویان در اعتراض به ترور دانشمندان
هیئت‌های دانشجویی استان تهران در اعتراض به ترور دانشمندان هسته‌ای کشور و تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب و با هدف ادامه راه اساتید شهید عرصه جهاد علمی صبح شنبه راهپیمایی می‌کنند.

این راهپیمایی از مقابل دانشگاه صنعتی امیرکبیر تا دفتر مقام معظم رهبری واقع در خیابان فلسطین رأس ساعت 7 صبح برگزار می‌شود.

 

شهید احمدی روشن از شاگردان آیت الله خوشوقت بود

به گفته دوستان وی شهید احمدی روشن شخصی ولایتمدار و از شاگردان آیت الله خوشوقت استاد اخلاق تهران بوده است. معاون بازرگانی سایت نطنز شخصی شوخ و باصفا و در عین حال در مدیریت جدی و قاطع بوده است.

وی در دوران دانشجویی معاون فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه شریف بوده است. همچنین وی در راهپیمایی عظیم 9دی 88 روز تجدید بیعت با ولایت حضور داشته است.

از شهید احمدی روشن یک فرزند به نام "علی" به یادگار مانده است.

ضبط تصاویر موتورسواران عامل ترور
سرنخ‌های جدید از ترور شهید احمدی روشن به دست آمده و در دست بررسی است و دوربین‌ها تصاویر موتورسواران عامل ترور را ضبط کرده‌اند.

بذرپاش: شهید احمدی‌روشن دانشجوی شاخص بسیجی دانشگاه شریف بود
مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف گفت: شهید مصطفی احمدی‌روشن از جمله دانشجویان شاخص بسیجی دانشگاه صنعتی شریف و عاشق ولایت و رهبری بود.
 
مهرداد بذر‌پاش با اشاره به اینکه شهید مصطفی احمدی‌روشن از جمله دانشجویان شاخص بسیجی دانشگاه صنعتی شریف و عاشق ولایت و رهبری بود گفت: شهید مصطفی احمدی‌روشن در زمان مسئولیت این جانب در بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف، مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی این دانشگاه بود.

وی با اشاره به اینکه شهید احمدی‌روشن نماد یک دانشجوی متعهد و متخصص بود و دو بال علم و ایمان داشت، خاطرنشان کرد: دانشگاه صنعتی شریف از این شهید خاطرات زیادی دارد و این خاطرات را فراموش نخواهد کرد.

واکنش معاون اول رییس جمهور به ترور شهید احمدی روشن 

معاون اول رییس جمهور با محکوم کردن حادثه تروریستی صبح امروز (چهارشنبه) که منجر به شهادت «مصطفی احمدی روشن» یکی دیگر از دانشمندان کشورمان شد، گفت: دشمنان ملت ایران بدانند با اینگونه اقدامات تروریستی نمی توانند، مانع پیشرفت جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف علمی شوند.

محمدرضا رحیمی پیش از ظهر امروز - چهارشنبه- در جلسه هیات دولت اظهار داشت: امروز کسانی که مدعی مبارزه با تروریسم هستند، دانشمندان ایران را هدف قرار داده‌اند، اما باید بدانند که دانشمندانِ ما هر روز استوارتر و راسخ تر از گذشته در راستای آرمان های جمهوری اسلامی ایران و پیشرفت های علمی گام برمی‌دارند.

معاون اول رییس جمهور تصریح کرد: این حادثه تروریستی که به وسیله عوامل استکبار و قدرت های وابسته صورت گرفت منجر به شهادت یکی دیگر از دانشمندان و نخبگان کشور شد که شهادت وی را به مقام معظم رهبری، رییس جمهور و همه ملت بزرگ ایران تسلیت عرض می کنیم.

رحیمی افزود: این اقدام تروریستی به وسیله عوامل رژیم صهیونیستی و کسانی رخ داد که مدعی مبارزه با تروریسم هستند اما در حقیقت راه مبارزه با بشریت و جنبه های شریف انسانی را در پیش گرفته اند تا بدینوسیله دانشمندان را از عرصه خدمت به بشریت خارج کنند.

معاون اول رییس‌جمهور اضافه کرد: ترور یک دانشمند خیانت به عرصه علم و فناوری و جلوگیری از خدمت به بشریت است.

رحیمی در ادامه با اشاره به این‌که اینگونه اقدامات مصداق بارز تروریسم دولتی است، افزود: قطعا پیام مظلومیت دانشمندان و فرهیختگان را به گوش همه جهانیان خواهیم رساند و دشمنان ملت ایران را در عالم با رسوایی مواجه خواهیم کرد.

پیکر شهید احمدی‌روشن به پزشکی قانونی منتقل شد
قاضی پرونده با حضور در نزدیک‌ترین کلانتری محل حادثه دستور انتقال پیکر شهید احمدی‌روشن را به پزشکی قانونی صادر کرد.

براساس آخرین اخبار، با توجه به حجم بالای انفجار در ساعات ابتدایی حادثه امکان خروج پیکر این شهید از داخل خودرو وجود نداشت که مسئولان امنیتی مجبور شدند خودرو را به همراه پیکر شهید توسط جرثقیلی به یکی از کلانتری‌های نزدیک محل حادثه انتقال دهند.

در حال حاضر خودروی پژو 405 که شهید احمدی‌روشن در داخل آن بود جهت بررسی‌های لازم در اختیار دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور قرار گرفته است.

شهادت فرد همراه شهید احمدی‌روشن در بیمارستان

دقایقی پیش قردی که همراه این شهید در خودرو بود علیرغم تلاش پزشکان، در بیمارستان‌ رسالت تهران به شهادت رسید.

در حال حاضر هویت همراه شهید مصطفی احمدی‌روشن مشخص نشده و قاضی پرونده دستورات لازم برای انتقال پیکر این شهید را به پزشکی قانون صادر کرد.

 

اطلاعیه جبهه متحددر محکومیت ترور امروز تهران
جبه? متحد اصولگرایان با صدور اطلاعیه ای ترور مهندس مصطفی احمدی روشن بدست عوامل استکبار جهانی را محکوم و این مصیبت را تسلیت گفت.

 

جلالی ترور روشن بیانگر درز اطلاعات محرمانه ایران از مجامع بین‌المللی است
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ترور مصطفی احمدی روشن را نشانه اوج استیصال دشمنان خواند و گفت: این نوع ترورها نشان می دهد اطلاعاتی که از طرف جمهوری اسلامی به مجامع بین المللی داده شده در اختیار دشمنان قرار داده اند.
کاظم جلالی در حاشیه برگزاری جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس در جمع خبرنگاران پارلمانی با اشاره به ترور مصطفی احمدی روشن، اظهار داشت: احمدی روشن از شخصیت های علمی کشور بود که همانند شهید شهریاری در خیابان ترور شد.

وی گفت: بیشتر ترورهای سیاسی صهیونیستی - آمریکایی به این شکل است در گذشته نیز مشخص شد. ترورهای پیشین نیز از سوی سیستم های امنیتی اطلاعاتی رژیم صهیونیستی بوده است.

جلالی گفت: این نوع ترورها نشان می دهد اطلاعاتی که از طرف جمهوری اسلامی به مجامع بین المللی داده شده در اختیار دشمنان قرار داده اند در حالیکه جایی مانند آژانس باید مورد اعتماد ملت ها باشد. چرا به نوعی اسرار ملت ها و دولت ها در اختیار تروریست ها قرار می گیرد این یک سئوال اساسی است.

وی ادامه داد: همچنین یک سئوال اساسی دیگر این است که چرا کشورهای بزرگی که عضو مجامع بین المللی هستند از عضویت خود در این مجامع برای دشمنی علیه ایران استفاده می کنند، به طوریکه بعد از صدور قطعنامه ها این دشمنی استمرار پیدا می کند و کار به ترور کشیده می شود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی گفت: این ترورها فاقد ارزش عملیاتی است و ترور کور است. این اوج استیصال آنهاست که نتوانسته اند در برابر اراده ملت ایران مقاومت کنند و به چنین اعمال شرمین و ننگینی روی می آورند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا دانشمندان ایرانی از سوی دستگاه های امنیتی مورد حفاظت قرار می گیرند، گفت: در این خصوص دستگاه های امنیتی وظایف خود را در صیانت از دانشمندان ایرانی تا حدود زیادی انجام داده اند.

جلالی درباره نحوه ترور روشن نیز گفت: اطلاعات دقیقی هنوز در این باره نداریم اما کمیسیون امنیت ملی موضوع را حتما مورد بررسی قرار می دهد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا بنا بر اخبار منتشر شده کمیسیون امنیت ملی عصر امروز برای بررسی این موضوع تشکیل جلسه می دهد گفت: کمیسیون جلسه را بررسی می کند اما امروز چهارشنبه جلسه ای ندارد.

پیام سردار نقدی به مناسبت شهادت مصطفی احمدی روشن
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی تاکید کرد: دولت تروریستی امریکای جهان خوار و رژیم غاصب صهیونیستی با آموزش معدودی فریب خورده به کشتار و ترور دانشمندان ارزشمند و متدین ایران اسلامی می‌پردازد.

 

"رادان" از جزئیات ترور می‌گوید

مرتضی تمدن استاندار تهران در خصوص نحوه و جزئیات ترور شهید مصطفی احمدی‌روشن اظهار داشت: قرار است مسئولان ارشد کشور در این زمینه صحبت کنند و بر اساس هماهنگی‌ها تنها سردار رادان در این زمینه صحبت خواهد کرد.

 

حضور همسران دانشمندان شهید هسته ای در منزل شهید احمدی روشن
همسران دانشمندان شهید هسته ای کشورمان، شهید علیمحمدی، شهید شهریاری و  شهید رضایی نژاد با حضور در منزل شهید احمدی روشن به خانواده این شهید دلداری داده و برای آنان از درگاه خداوند صبر مسئلت کردند.

 

بیانیه سازمان انرژی اتمی درباره ترور شهید روشن
سازمان انرژی اتمی جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه با صدور بیانیه ای، ترور ناجوانمردانه شهید مهندس " مصطفی احمدی روشن" و یکی از همکارانش را محکوم و اعلام کرد: این شهید از خدمتگزاران صنعت هسته ای کشور بود.

 

تعیین هویت فرد همراه شهید احمدی‌روشن
فرد همراه شهید مصطفی احمدی‌روشن که صبح امروز در اقدامی تروریستی در خیابان گل‌نبی تهران مورد سوء قصد قرار گرفت، رضا قشقایی متولد 1357 و راننده شهید مصطفی احمدی روشن بوده است.

رضا قشقایی در پی اقدام تروریستی صبح امروز مجروح شد و به بیمارستان رسالت تهران انتقال پیدا کرد اما علیرغم تلاش پزشکان ساعاتی پیش به شهادت رسید.

بازرسان آژانس انرژی اتمی با شهید "احمدی روشن" دیدار کرده اند
بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی چندی پیش از به شهادت رسیدن شهید احمدی روشن با وی ملاقاتی داشته اند.

گفتنی است نام دانشمندان هسته ای ایران که در ماه های گذشته به شهادت رسیده اند در لیست تحریم شورای امنیت سازمان ملل بوده است.

 
 

ارسال شده در توسط شهیدچراغچی کاخک

بدینوسیله به اطلاع کلیه اعضاء میرساند کلاس های شجره طیبه این پایگاه با توجه به بازدید و نامه های مکرر دریافتی کماکان برگزار می گردد.لذا حضور شما سروران مایه افتخار ماست.


ارسال شده در توسط شهیدچراغچی کاخک
 
 
در ادامه دومین روز از رزمایش "شهدای وحدت" نیروی زمینی سپاه از تجهیزات زرهی بومی‌شده یگانهای رزمی رونمایی به عمل آمد.

ارسال شده در توسط شهیدچراغچی کاخک
   1   2   3      >