سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پایگاه مقاومت بسیج شهید چراغچی کاخک

در بازی اول تیم شهید چراغچی الف این تیم به مصاف تیم شهید چمران زیبد رفت.این بازی به عنوان بازی دوم در روز پنج شنبه و در ساعت 10:10 دقیقه (با 25 دقیقه تاخیر) انجام شد.

نیمه ی اول :

بازی با سوت داور شروع شد و تیم شهید چمران با حملات متعددی روبهرو شد که در پی این حملات پی در پی تیم شهید چراغچی در دقیقه 6 با گل زیبای اقای میثم محمد پور (شماره 15) به گل اول خود رسید.این باعث شد تا تیم مقابل 4 خطا را به تیم شهید چراغچی تقدیم کنند.در دقیقه 8 هم تیم شهید چراغچی تایم اوت اول خود را نیز گرفت.گل اول باعث شد بازیکنان با شور و نشاط بیشتری به بازی ادامه دهند. در دقیقه 16 اقای حسین کرمی کارت زرد اول بازی رو از ان خود کرد.و نیمه ی اول در دقیقه 20 به پایان رسید.

نیمه ی دوم :

در نیمه ی دوم بازی با هیجان کمتری انجام شد و بیشتر بازیکنان به دفاع از دروازه می پرداختندو در پی این دفاع یکی از بازیکنان تیم شهید چراغچی (در دقیقه 9) با یکی از مهاجمین تیم مقابل برخورد بدی کرد که باعث شد از میدان بازی خارج شود ولی بعد از چند ثانیه بدون هیچ گونه اسیبی به میدان بازی بازگشت.این بازی بدون گل نماند و تیم شهید چمران زیبد با کار گروهی توانستند توسط اقای مهدی عجم (شماره 9) در دقیقه ی 10 به گل برسند. پس از این گل روحیه تیم شهید چراغچی تضعیف شد و این رووحیه ی ضعیف به بازیکنان تیم مقابل موقعیت های فراوانی داد اما با این همه هیچ یک از توپ ها از خط دروازه عبور نکرد.در دقیقه ی 17 هجوم تیم شهید چراغچی به دروازه ی تیم حریف باعث شد دروازه بان تیم حریف با مهاجم سیاه پوش تیم چراغچی برخورد بدی کند اما او نیز پس از چند دقیقه بدون هیچ گونه مسدومیتی به بازب بازگشت و در دقیقه 20 بازی (1=1) به پایان رسید.

شهید چراغچی الف =شهید چمران زیبد =(1=1)


ارسال شده در توسط alisharifi